Idag har jag haft ett rejält samtal med BBB,jag blev riktigt trött på dom så nu fick de ta me fan vara nog !!
Vi har haft dom i 3 års tid och vi har haft strul fram och tbx med dom under hela tiden men man har mer eller mindre accepterat det.För 7 gången denna vecka så bröts min trådlösa uppkoppling och nätverkskortet var helt kaputt,
de gick inte att hitta nätverket någonstans.vi har abbonemang på en "game hastighet" för att sambon ska kunna spela sitt online spel utan-fördröjningar och jag ska samtidigt kunna ladda upp bilder och så vidare vilket aldrig har fungerat att göra samtidigt
för då loggas Daniel ut och blir tokig.
Vi ska ha en 24 lina och får bara ut 3.39...vilket inte är acceptabelt för mig. att vi betalar 349 kronor i månaden för den höga hastigheten men rimligtvis ska vi betala mindre än 200 spänn för den dryga vi har nu.
Och frågan är då vad BBB gör åt det ? Skickar ut ett nytt modem....vi har bytt modem 6 gånger och det har inte löst problemet..kanske är dags för dom att inse att det är något annat fel än på modemet
Men det kanske inte är en självklarhet för dom..
Som häromdagen hade dom stängde av vårat abbonemang och jag blev galet förvånad eftersom vi hade betalat den senaste fakturan för länge sen,
Jag tog kontakt med BBB och frågade va fan det va som va felet...då säger idioten i telefonen att ja hade missat 2 siffror av fakturanummret vid betalning !! så betalningen klassades som "OIDENTIFIERAD"
brukar man inte höra av sig om det via telefon/mail eller brev om nånting sånt händer ????
Och egentligen om de finns en faktura på vi säger 1000kronor och man har fått in en betalning på 1000 kr..ska de då va så jävla svårt att lägga i hop 1+1 och fatta vart pengarna ska gå ? Haha ja ja säger då det
Säger snart upp skiten och byter till nånting mer Seriöst !