♥ Oron - Att leva med Epilepsi som småbarns förälder

Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Kan verkligen relatera till din text och förstå din oro. Min mamma var lika orolig i sina graviditeter. Hon har också epilepsi, den formen där hon krampar och faller ihop. Men som tur är klarade ju både jag och min bror oss ifrån några men från henne medicin. Men usch vad det är otäckt med just anfallen. Min mamma har inte fått ett enda anfall sedan jag var spädbarn. I somras fick jag vara med om ett anfall för första gången. Vi var på en restaurang och jag hade Jennifer med. Usch.. det var HEMSKT..



Jag skrev om händelsen på bloggen: http://anotherdaywithcaroline.nu/2011/june/utkast-juni-4-2011-1.html



Så jag förstår verkligen din rädsla men hoppas för allt i världen att du slipper anfall på ett bra tag. Min mamma var ju utan dom i över 20 år.



Kram på dig!



Sv. Jag tycker det är så mysigt med granen så jag kan inte vänta så länge, haha. Jennifer är faktiskt himla duktig och rör knappt granen. Men det är för att vi är där och säger till så fort så hon vet var som är tillåtet och inte, haha. Men så sött det är när hon ska pila för jäkelskap. Hennes blick är så speciell. :D

2011-11-28 | 23:38:41 ♥ http://anotherdaywithcaroline.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback